poniedziałek, 22 września 2014

Pierwsze kroki


Hej!

Zdaję sobie sprawę z tego, iż jestem jedną z wielu kolejnych zakładających bloga urodowego, jednak chciałabym przekazać Wam swoje doświadczenia i wiedzę, przełamać pewne stereotypy i doradzać.
Może tak na początku powiem parę słów o sobie, bo jednak najciężej zawsze jest zacząć :)
Jestem studentką III roku kosmetologii na Uniwersytecie Medycznym, na co dzień zajmuje się różnymi zabiegami (o których również zamierzam niejednokrotnie wspomnieć na swoim blogu): makijażem permanentnym, stylizacją rzęs, stylizacją paznokci, zabiegami pielęgnacyjnymi na twarz. Zawsze w razie jakichkolwiek pytań mogę postarać się Wam pomóc, poradzić w razie jakichkolwiek problemów ze skórą. Sama borykam się z cerą z nadmierną nadprodukcją sebum - czyli MEGA przetłuszczającą się, no i niestety trądzikową.
Chcę dzielić się z Wami nowinkami, perełkami, które odkryje. Będę testować i oceniać kosmetyki niedrogie, ale czasem może zdarzyć się coś bardziej ekskluzywnego, ponieważ tanie nie znaczy złe, prawda?
Szykujcie się na pełną porcję zdjęć, a już niedługo będzie post, z którego będziecie mogły skorzystać. Piszcie do mnie, jeżeli jesteście czegoś ciekawe - odpowiem!
Tymczasem czekam na przesyłkę z urodomanii i mintishop, i zamierzam zrobić taki pierwszy test farbki do brwi z MakeUp Revolution - z tego co zauważyłam jeszcze nigdzie o tym nie ma informacji w polskiej blogosferze, dzięki czemu będę mogła być pierwsza!


Życzę Wam miłego wieczoru, a sobie wytrwałości w blogowaniu.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się!


Pozdrawiam i buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz